زندگی زیباست
زندگی زیباست


نمیدونی شبها تا صبح تو خواب بودیو من محو چشات بودم /

نمیدونی ولی آروم ، همش از ناز چشمایه تو میخوندم /

هستیمو ، دنیامو ، پای تو میزارم ، این  بهترین دل خوشیمه که تو رو دارم /

قسم خوردم برای عشق پاکت ، بشم اونی  که میبینی تو خوابت /

فقط میخوام تو باشی ، تو این دنیا کنارم ، این بهترین دل خوشیمه که تو رو دارم /

تو میدونی چه حالیم از اینکه توی این دنیا تو رو دارم /

تا وقتی که نفس دارم واست چیزی از این عشق کم نمیزارم /

یه لحظه هم سخته ، بدون تو بودن ، این بهترین دل خوشیمه که تو رو دارم /

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,

|
 


زندگي زيباست زشتي‌هاي آن تقصير ماست، در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست! زندگي آب رواني است روان مي‌گذرد... آنچه تقدير من و توست همان مي‌گذرد

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

امیرعلی

 

تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390

 

بارون ...
اگه گفتم ...
تو ...
خداحافظ...
کاسیاس قلبم
برو...
اسپانیا ببر...
اسپانیا ببر...
آبی...
اسپانیا...
Euro 2012
دلیل رفتن فرهاد مجیدی از استقلال ...
ژنرال خوش آمدی
مشهد ...
love1
من تنها نیستم
من اومدم...
چهارشنبه سوری ...
سلامی دوباره...
ویالن ...
پیانو...
اصول خوانندگی 2
گیتار ...
اصول خوانندگی ...
تبریک ...
بازی ...
تویه دنیا ...
مخصوص دایی جون
22 بهمن
ای روزگار ...
هه هه ...
دیگه واقعا هیس س س س ...
هیس س س س ... !!!
عیبی یوخ
آبی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی زیباست و آدرس amirali70.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





zirnevis lovely subf2m
اس ام اس
آرامش
ساعت کاسیو ادیفایس
paydar ta payedar
دختران دریا
♥ღlove kissღ♥
وروجَــکِ تَــهــنا
آهنگهای جدید و ویژه
unknowngirl
ccu
games
کاملترین مرجع موزیک ( موزیک و موزیک ویدئو )
دل نوشته های دختری تنها و پر از غم
عشق زیباست
عاشق تنها
آبی مثه استقلال
زندگی ...
love romina
برترین وب رئال مادرید در ایران
کوچه خلوت
happy
asheghane
طنین تنها
سراب
میخواهم پرواز کنم
دوست دارم با کدوم ل نوشته میشه...!!!؟؟؟
سکوت
خط خطی های من
love
Ðo[̲̅k̲̅HŦar.-.yдⓚH
hi !!!
♪♥♂♥♀L0vEly♂♥♀♥♪
زندگی مثل ...
عشق گاه زیباست گاه ...
قصه تنهایی
عشق
دنیای تو
قلب ترانه
یک فنجون قهوه دور هم
myvitualworld
خودمونی
دریا
بي روح-مبهم-تاريك
من و تو ... تا ته دنیا
starelon
dokhmaletahna
geologistgirle
***الهه ی عشق***
بهار
آپدیت نود 32
قلب شکسته
شرقی غمگین
رهگذر زندگیت
زندگی زیباست ( بلوگفا )
Arad
معجزه عشق
ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
دخترک تنها
عشق ونفرت
خاطرات من و نیلوفر
rain of the love
یه دختر سرخوش
عاشقانه هایه بهاره
پادشاه ارواح
زندگی شخصی فرهاد مجیدی
عکس و متن عاشقانه فقط اینجا
دانلود آهنگ
بزرگترین سایت موزیک ایران
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 155428
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


کد متحرک کردن عنوان وب

کد پیغام هنگام راست کلیک

.

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->